Espere, por favor...
Espere, por favor...
Seleccionar idioma
Sede Electrónica AJUNTAMENT D'ALMUSSAFES
Sede Electrónica
AJUNTAMENT D'ALMUSSAFES

SOL·LICITUD DE SUBVENCIÓ NOMINATIVA MITJANÇANT CONVENI DE FOMENT A L’ASSOCIACIONISME INDUSTRIAL

Escudo de AJUNTAMENT D'ALMUSSAFES
Sede Electrónica > SOL·LICITUD DE SUBVENCIÓ NOMINATIVA MITJANÇANT CONVENI DE FOMENT A L’ASSOCIACIONISME INDUSTRIAL

SOL·LICITUD DE SUBVENCIÓ NOMINATIVA MITJANÇANT CONVENI DE FOMENT A L’ASSOCIACIONISME INDUSTRIAL

Desde el día 03/05/2024 hasta el día 31/12/2024

OBJECTE DEL TRÀMIT:
    Sol·licitud de subvenció nominativa mitjançant Conveni regulador per la qual es concedeixen les subvencions nominatives que apareixen en el pressupost general municipal de l’Ajuntament d’Almussafes.
    
¿QUI POT SOL·LICITAR-LA?
    Totes aquelles Entitats de Gestió i Modernització Empresarial que apareixen en l’Annex de Línies de Subvencions Nominatives del pressupost 2024 de l’Ajuntament d’Almussafes.
    
 TERMINI DE PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS: 
El termini de presentació de la sol·licitud de les subvencions nominatives “Foment a l’Associacionisme Industrial” serà durant l’exercici 2024, no obstant això per a facilitar el tràmit administratiu, serà aconsellable presentar la sol·licitud com a màxim el 31 d’octubre de 2024.

DOCUMENTACIÓ A APORTAR:

  Amb caràcter general, per a totes les sol·licituds:

- Sol·licitud de subvenció, (Imprés normalitzat) que haurà de ser signada. *OBLIGATORI

- Memòria descriptiva del projecte o programa d’activitats a realitzar objecte del Conveni en el qual s’incloga Projectes a realitzar per l’Entitat i Pressupost econòmic per a la seua realització, objecte del Conveni. *OBLIGATORI

- Mantenimient de tercers per a cobraments i pagaments.
No serà necessari presentar la documentació en el cas que haja sigut aportada anteriorment a l’Ajuntament d’Almussafes. 
En el cas que hagen canvis o no conste la documentació en l’Administració en tractar-se de noves altes, hauran de presentar les noves dades en el tràmit habilitat a este efecte en la seu electrònica de l’Ajuntament denominat “Manteniment de tercers per a cobraments i pagaments”.

- Qualsevol altre document per afavorir el coneixemen i comprensió del projecte o programa d’activitats a realitzar objecte del Conveni.

FORMA DE PRESENTACIÓ:
Procés en línia telemàtic, conforme a l’article 14 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

LEGISLACIÓ APLICABLE:
- Ordenança General de Subvencions de l’Ajuntament d’Almussafes.
- Pla estratègic de subvencions d’Almussafes, aprovat pel Ple de l’Ajuntament, en sessió extraòrdinaria celebrada el 14 de març de 2024.
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
- Llei 40/2015, d’1 d’octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic.
- Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.
- Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.
- Llei 7/1985, de 2 d’abril, Reguladora de les Bases del Règim Local.

Plantillas de documentos a presentar

Requisitos de la instancia

  • La instancia deberá ser firmada
  • El trámite requiere que el/la solicitante se identifique y firme con certificado digital
  • Permite interesados que sean personas jurídicas
AJUNTAMENT D'ALMUSSAFES - P4603500B
Passeig del Parc, sn – 46440 Almussafes (Valencia)
Precarga de imagen Precarga de imagen